Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Sobota Prosinec 8 21:16:23 CET 2007

Jestli myslite tuto firmu http://www.ksc-softsys.com/default.htm
tak ji podle stranek zastupuje italske grifo a ty u nas zastupuje
www.ivar.cz
Zkuste u nich.Mate  pravdu,ze posledni upgrade stranek probehl v unaru,ale
treba nic noveho neudelali.A kdyz zanikli treba ma grifo novejsi verzi
software.
Radek
----- Original Message -----
From: "Fanda Kopriva" <info@elektronikavyvoj.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 08, 2007 7:51 PM
Subject: Re: Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

Je to problem.Mam asi 5 let stary pascal od KSC.Jsem s nim spokojeny,ale
nejake chyby ma.Potreboval bych
 upgrade ,ale nedari se mi k te firme dostat.Zda se ze zanikla.
Hexa kod pres C2 nahraju programem SILICON LABORATORIES IDE a jejich
programovadlem.
Na JTAG mam programovadlo :ctyri male oddelovaci odpory pres LPT.
                  Fanda