Budou procesory PIC v DIL? - pajeni v rozteci 0.5mm

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 8 19:08:19 CET 2007

Nooo isopropyl neni uplne nejlepsi. Kolega "chemopyroman" to tenkrat
zjistoval a spravne to ma byt redeno timto:

http://www.marmot.cz/Produkty/Techlist/64.html

Malokdo si toho vsimne. Navic tam maji uvedeno baleni po 10l. Nicmene
tenkrat to kolega domluvil a posilali nakonec i rozlevane tusim po 1dcl.

Radek Vicek