Toroidni trafo - zapnuti

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Prosinec 8 18:56:11 CET 2007

Bohužel až to zkusíte zatížit, zjistíte že se podstatně svýšil vnitřní
odpor trafa. Samotný termistor bývá z tohoto důvodu nepoužitelý. Vhodné
je po rozběhu zdroje ho vykrátit kontaktem relé.
Moje řešení najdete na http://ok1uga.nagano.cz v sekci tipy triky. Je to
tam namalováno s odporem, ale doporučuji místo něj použít právě ten
termistor.

Martin.