(de)kodovani zvuku

Pajpach pajpach@katedrala.net
Sobota Prosinec 8 17:44:18 CET 2007

To jsem si myslel puvodne taky, ale kdyz jsem si to zobrazil graficky, tak
mi z toho sinusovka nevylezla, nektere vzorky jakoby "uhly" nahoru...
Posilam v priloze vyrezy ze souboru jeden s tremi tony, jeden s nekolika
slovy. Zkousel jsem to prehrat 8bitu 8khz a je to SKORO ono... :-(

S pozdravem
Pajpach