http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-December/102265.html

k.novo k.novo@seznam.cz
Sobota Prosinec 8 13:31:11 CET 2007

Na ADuM jsem jiz parkrat koukal, ale netusim jaka je dostupnost a cena v malem.
Zastavim se u te spotreby, pokud si dobre pamatuji tak nejaky 2/1 typ ma spotrebu cca 2mA a to i v klidu tedy pri DC na vstupu a to mi v porovnani s oprony az tak malo neprijde, ty sice zerou vice, ale jen pokud pres ne jdou data a pomer klidveho stavu a stavu komunikace je u reseni s RS-xxx vetsinou vyrazdne preklopen na stranu nekomunikace.

>Dobry den.
  Doporucuji pouzit misto optronu obvody ADuM od Analog devices.
  http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,767%255F829%255F0%255F%255F0%255F,00.html
  Jsou mnohem spolehlivejsi, jsou rychlejsi, maji mensi spotrebu a existuji typy s barierou az 5 kV. Najdete i typy s internim DC/DC menicem.
  Zdravim