Oddeleni RS232

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Sobota Prosinec 8 10:04:22 CET 2007

Ten odkaz na ADuMy mel byt:
http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,767%255F827%255F0%255F%255F0%255F,00.html
CK

  ----- Original Message -----
  From: Ctirad Konečný
  To: HW-news
  Sent: Saturday, December 08, 2007 9:54 AM
  Subject: Re: Oddeleni RS232

  Dobry den.
  Doporucuji pouzit misto optronu obvody ADuM od Analog devices.
  http://www.analog.com/en/subCat/0,2879,767%255F829%255F0%255F%255F0%255F,00.html
  Jsou mnohem spolehlivejsi, jsou rychlejsi, maji mensi spotrebu a existuji typy s barierou az 5 kV. Najdete i typy s internim DC/DC menicem.
  Zdravim
  CK

  Pouzivam 6N137. Pro rychlost 19,2kBd bohate staci.
  Prislo mi zbytecne slozite vyrabet DC/DC konvertorem 5V, pak nabojovou
  pumpou 10 a -10V, kdyz bych mohl rovnou pouzit konvertor +/-12V. Jenze
  jsem nenasel vhodny interfaceovy obvod. Proto ten napad s tranzistory.
  Zdenek