Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

2 centrum matous jan.matous@centrum.cz
Pátek Prosinec 7 15:59:07 CET 2007

Používal jsem uC Silicon La pred třemi roky. Pak jsme přešli na ATmegy.
Hlavním důvodem byla větší odolnost proti elmag rušení.
Další výhodou je výrazně nižší cena.
Keil jsem používal bez problémů. Teď používám AVR GCC.

Jan Matouš

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 07, 2007 11:24 AM
Subject: Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

Se zajmem jsem si precetl diskuzi o ARM, zbezne jsem nahledl do datasheetu
AT91 a pro sebe jsem si udelal tento zaver. ARM jsou slusne 32bit procesory,
ktere se hodi tam kde je potreba velky vykon. Mozna je pouzuji do
labaratorniho
zdroje s barevnym ovladacim LCD, (coz je muj sen), ale to budou muset
nejdrive radikalne zlevnit ony barevne LCD :-).

Ve vecech, ktere delam jde spise o obsluhu ruznych cidel, ADC/DAC,
komunikace
s pomalymi periferiemi a pomerne casto o co nejnizsi spotrebu jinak
receno stale si vystacim s 8bity a kvuli amortizaci investic (Keil C51)
s 8bity rady x51.

Rad bych rozsiril portfolio typu, ktere pouzivame, muj pohled padl na
vyrobky bs, pouzivate je nekdo?
- jaka je spoluprace s Keilem ?
- jejich datasheety mi prijdou docela neprehledne, vas nazor
- jake jsou zkusenosti s rucnim pajenim tech pidi QFN pouzder (3x3)
- jaka je dostupnost v malem u HT Eurep
- koukam, ze nektere modely maji RTC, tedy presneji 47bit time registr,
pouzivate to nekdo, nenasel jsme na to zadny priklad

Dekuji
WS