Budou procesory PIC v DIL?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Prosinec 7 14:27:50 CET 2007

> No PLCC ma jednu velikou vyhodu - da se vrazit do patice (dostupne a
> levne)

Otazka proc snizovat spolehlivost zarizeni paticema a navic zvysovat
jeho cenu...

> Jak je to vubec ted s paticema na QFP? Je neco bezne dostupne za rozumny
> peniz?

To nevim, nikdy jsme patici na toto pouzdro nepotrebovali. Patici mohu
potrebovat snad jen pokud delam prototyp ale pokud brouka znicim tak to
se QFP destruktivne odpaji snadno tak ze deska prezije, horsi je kdyz
potrebuji brouka i desku. Vetsina MCU je dnes nejak programovatelna v
zapojeni, trochu problem jsou pameti. Pokud neceho vyrabim tisice kdy se
mi vyplati paralelni programovani tak uz se mi i vyplati ZIF patice.

Pavel