Jake mate zkusenosti s MCU Silicon Labs?

Milan milger@pobox.sk
Pátek Prosinec 7 11:51:33 CET 2007

Mam bohate skusenosti s C8051F126, najvacsi projekt ma 120kB kodu, obsluhuje
Planar 240x128
www.tpc.sk

- jaka je spoluprace s Keilem ?
---Celkom dobra, doinstaluje sa driver a cez JTAG sa nadherne emuluje,
programuje.... Doporucujem ale emulator JTAG cez USB.
- jejich datasheety mi prijdou docela neprehledne, vas nazor
---V tych co pouzivam som este nenasiel chybu, alebo nejednoznacnost. Teraz
prechadzam na ARM od Philips LPC23xx a tie by som hodnotil o kategoriu
horsie.
- jake jsou zkusenosti s rucnim pajenim tech pidi QFN pouzder (3x3)
---U nas v pohode, pasta a horuci vzduch.
- jaka je dostupnost v malem u HT Eurep
---Ja ich beriem cez SOS, 2-3 tyzdne
- koukam, ze nektere modely maji RTC, tedy presneji 47bit time registr,
pouzivate to nekdo, nenasel jsme na to zadny priklad
---bohuzial

Milan