mobil v mikrovlnce

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Prosinec 7 08:53:11 CET 2007

> Tak jsem to zrovna zkusil (ve vypnute ;-) ) a dvolal jsem se bez
> problemu.

Vážení,
  aby to mělo alespoň nějaký smysl, bylo by třeba uvést, jak silný signál máte
v okolí té mikrovlnky.
  Pokud bude někdo měřit při -60 dBm, tak to v té mikrovlnce jistě zvonit bude.
Pokud bude signál na -100 dBm, mimo mikrovlnku ještě bude volat v pohodě, ale
vevnitř už bych se divil :-).
  Chtělo by to nejlépe mobil s kvalitním servisním menu. Zapnout měření síly
signálu a změřit mimo mikrovlnku a v ní. Takový mobil mám a v práci máme i
tu mikrovlnku (doma v žádném případě, jídla z ní mi nechutnají), tak to zkusím
zjistit.
  S pozdravem Pavel Troller