zaciname a koncime s ARM

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 6 21:55:32 CET 2007

> Vim prdlajs o jakou aplikaci jde, ani nevim jaky ARM byl pouzit, ale co jsem tak zbezne koukal na AT91 ARM, vezmou si az 100mA a to mi ve srovnani s nejakym malym PIC prijde docela dost....

Zdravím,
  no to ano. Ale AT91 Vám udělá třeba řadič webkamery pro dálkový monitoring,
sledování, zónový poplach a třeba i webserver pro pozorování, ftp server pro
stahování fotek atd.
  Vedl jsem jednu DP, která na AT91 pod Linuxem dělala "mozek" smart house.
  Nyní vedu DP, která na AT91 pod Linuxem konstruuje kombinovaný infoterminál
pro VoIP telefonii, e-mail, web a WiFi hotspot.
  Používám destičku s AT91 jako převodník protokolů mezi X.25 a TCP/IP sítěmi.

  A teď ta otázka: Zvládnete to s PICem ?

    S pozdravem Pavel Troller