zaciname s ARM

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 6 21:47:15 CET 2007

> Zdravím,
>   mám seriosní obavu, ze ne :-(. Kdyby ano, už by tu o tom snad někdo něco
> napsal.
>   Pokud bychom o to měli opravdu zájem, muselo by se to vše přeportovat. GNU
> to je, zdrojáky od toho být musí, ale třeba já, ač v Linuxu bych asi něco
> zplodit dokázal, mám naprosto _nulové_ znalosti systém windows a fakt se jej
> nehodlám učit, takže na portaci těch nástrojů se moc necítím. A pod wine nám
> to šlapat nebude, pokud to používá USB - to zatím není ve wine podporováno.
> [...]
Zdravím,
  tak jsem po relativně delším googlení konečně narazil na zdrojáky od OpenOCD.
Jsou stahnutelné patrně jen ze SVN na berliosu. To ovšem nebyl žádný problém a
kompilace rovněž proběhla na první pokus a celkem snadno. Výsledkem je jediný
soubor - binárka, takže instalace je rovněž extrémně triviální - binárka se dá
třeba do /usr/bin, vytvoří se konfigurační soubor a už to jede. Takže pokud se
použije podporovaný JTAG kabel, chodit v Linuxu by to mělo.
  S pozdravem Pavel Troller