zaciname s ARM

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 6 21:18:12 CET 2007

> Zdravim,
> vim ze uz tu ten dotaz jednou padl, ale bohuzel na nej nikdo
> neodpovedel. jak by to fungovalo pod Linuxem? Na internetu jsem sice
> nejake odkazy na OpenOCD pro Linux videl, ale takovouto vecicku bych
> chtel prav rpoto, abych nemusel nic hledat a stahovat a upravovat a
> rovnou mi to bezelo. Proto se ptam, zda na tom CD naleznu i nastroje
> pro Linux.
>
> Moc diky za odpoved
> Honza

Zdravím,
  mám seriosní obavu, ze ne :-(. Kdyby ano, už by tu o tom snad někdo něco
napsal.
  Pokud bychom o to měli opravdu zájem, muselo by se to vše přeportovat. GNU
to je, zdrojáky od toho být musí, ale třeba já, ač v Linuxu bych asi něco
zplodit dokázal, mám naprosto _nulové_ znalosti systém windows a fakt se jej
nehodlám učit, takže na portaci těch nástrojů se moc necítím. A pod wine nám
to šlapat nebude, pokud to používá USB - to zatím není ve wine podporováno.
A podpora seriálu je _velmi_ slabá, hrozně zabugovaná, ani s pitomou GPS si
to nedokáže popovídat.

  S pozdravem Pavel Troller