zaciname s ARM

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 21:10:24 CET 2007

Zdravim,
vim ze uz tu ten dotaz jednou padl, ale bohuzel na nej nikdo
neodpovedel. jak by to fungovalo pod Linuxem? Na internetu jsem sice
nejake odkazy na OpenOCD pro Linux videl, ale takovouto vecicku bych
chtel prav rpoto, abych nemusel nic hledat a stahovat a upravovat a
rovnou mi to bezelo. Proto se ptam, zda na tom CD naleznu i nastroje
pro Linux.

Moc diky za odpoved
Honza