zaciname a koncime s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Prosinec 6 19:57:44 CET 2007

Jo jo. To prirovnani k plosnakum je prima ;).

Pres vikend jsem vyseknul s ARMem aplikaci, kterou jsem myslel, ze budu
delat na PIC a ze to bude aspon tyden usilovneho psani. Bez problemu to
nebylo, hledal jsem v PDF registry, jak si to jeste vsechno nepamatuju,
ale vikend je stale min, nez tyden a Ccko, kdyz clovek nemusi pocitat
kazdou instrukci, aby to stihl pocitat ve vetsich cislech nez 8bit,  je
prece jen jaksi pohodlnejsi ;). Vzal jsem ARM s 256kB FLASH a 64kB SRAM.
No, ukazalo se to trochu jako rozezranost, pouzil jsem neco pres 16kB
FLASH a to jeste jen proto, ze to jede ve 32bit instrukcich, tedy cele v
ARM modu a ne THUMB. No odhad na velikost vysledku veci pro ARM
napsanych v Ccku jeste fakt nemam (a to ta aplikace umi vic nez zakaznik
chtel), ale zato AT91SAM7S256 mam po ruce dost a jak to vypada, budou se
kupovat celkem casto ;))).

Jiri