zaciname s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Prosinec 6 18:28:50 CET 2007

BTW, ja to pochopil az ted. Oni vlastne rikaji, ze sice nebudou nic
vyrabet dlouho (jinak by je ta kompatibilita budoucich veci tolik
nepalila), a asi proto zajisti to, aby se do starsich veci daly pouzivat
novejsi chipy. No to je uplne bomba, takze clovek pak bude koukat, co ma
tenhle mesic vlastne kupovat a v horsim pripade co je kde zaskrtnute v
migracni tabulce, ze se ma zmenit v softu, abych mohl dale vyrabet ;))).

Jak ja mam dlouhe vedeni, kdyz mam pochopit, co ze je mi to vlastne
predkladano za vyhodu. Zpetna kompatibilita je prece dulezita pouze v
pripade, ze uz se nevyrabi nebo neda koupit original, pro ktery byla
deska navrzena.

--
Jiri Bezstarosti