OT: Problem s Google

Čtvrtek Prosinec 6 17:02:05 CET 2007

Nechci byt zly ale je mi naprosto jasne jake jsou vyhody a nevyhody
opensource, snazil jsem se vyjadrovat jednoduse. Protoze Vas prispevek
vuci me je IMHO offtopic muzeme jej vyresit v samostatnem vlakne. Co
se tyce problemu s mambo, vzdy v popisu licence se pise neco jako "bez
zaruky" navic je to zdarma, tedy pokud nebyla pouzita placena verze.
Tim se ale dostavam mimo tematem. Tudiz tohle prenecham ostatnim, snad
se najde nekdo kdo pomuze autorovi dotazu zalepit jeho mambo tak aby
ho uz nikdo nenaboural.