zaciname s ARM

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Čtvrtek Prosinec 6 16:12:14 CET 2007

Dobry den.
Tezko rict, jestli je chyba zustat treba u klonu I51, kterych se uz asi nikdy nezbavime. Ona ta 51 se 100 MHz hodinami je docela ciperna.
Z ARMu se mozna stava dalsi standard, ale me moc nechytly, i kdyz jsem si s nimi jen tak trochu hral. Zda se mi, ze se budou stale vice uplatnovat jako hlavni procesory. Me vice zajima prace se vstupy a vystupy.
Zaujaly me tri jine rodiny pomerne vykonnych MCU -
- Renesas SH2A:
http://www.renesas.com/fmwk.jsp?cnt=sh7200_series_landing.jsp&fp=/products/mpumcu/superh_family/sh7200_series/
- Frescale ColdFire:
http://www.freescale.com/webapp/sps/site/taxonomy.jsp?nodeId=0162468rH3YTLC00M91752