Proudový náraz

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Prosinec 6 15:03:41 CET 2007

vyzera ze nikto. V Prahe su ochotni, bohuzial mame velmi exoticke
poziadavky a nemozu garantovat ze to stihnu a ze to naozaj vydrzi a v
BEZ kde na to maju vybavenie su stale na sluzobnych cestach a nikomu kto
o tom nieco vie sa tam neda dovolat. Skusim este raz v pondelok a potom
sa poohliadnem inde.
b.