zaciname s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Prosinec 6 14:13:08 CET 2007

Chvili mi trvalo, nez jsem Te pochopil, bylo mi treba protivne, jak se
silene podepisujes na x radku ;). Dnes uz vim, ze jsi clovek, ktery to
ma v hlave srovnane a takovych lidi si ja Vazim a mam je rad, i kdyz mi
dokazi dat nekdy pekne kapky, coz znaci jedine to, ze je se o cem bavit.
Je na houby se bavit s nekym, kdo jen kyva, protoze to si muze clovek
klidne povidat sam se sebou a byt spokojen, jak sam se svymi nazory
souhlasi ;))).

--
Jiri Bezstarosti