SuperCap

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Čtvrtek Prosinec 6 10:49:43 CET 2007

No, ten odkaz mi nejede, ale chapu, ze s tim budou problemy.
Je to pro zalohu Windows CE modulu, aby mohl dokoncit zapis do FLASHe. V
manualu je pozadovana doba udrzeni napajeni 0,5s pri minimalnim napeti
3,1V z provoznich 3,3V! Z toho vyjde cca 2,5F. Ale tak nejak se tise
predpoklada, ze vnitrni odpor supercapu bude nula nic. Coz ale stoji
hrozne moc penez a hrozne moc mista. Druhou moznosti je "zaloha" napeti
pred stabilizatorem, ale to si taky moc nepomuzu...:(
Dalsi namety vitany.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of danhard@volny.cz
Sent: Wednesday, December 05, 2007 7:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: SuperCap

Ne ze bych chtel zase nejak remcat, ale zrovna tyhle SuperCapy jsou na
proud 800mA jaksi naprd.
Jak dlouho chcete tech 800mA z tech kondiku odebirat a s jakym poklesem
napeti ?
Danhard, expert na kondiky

> Zdravim, poradite mi nekdo, kdo je v CR schopen dodavat SuperCapy.
> Pozadovana hodnota by mela byt cca 2,2F / 3,3V (takze asi 5,5) a brat
> se bude proud cca 800mA.

GES ma do 1F:

http://www.ges.cz/?ipp=12&lang=cz&cur=CZK&or=sort&page=index&of=1&gcat=X
6UF&inc=browse