Re: Proudový náraz

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 5 23:28:06 CET 2007

 5.12.2007, 23:20:05

Proudovy naraz bude, vetsi nez maly.

( Trafo specifikuji nejake hodnoty, nejcastej rezistivita a indukcnost
primaru a sekundaru, proud naprazdno a napeti nakratko, usmernovac ma
teke nejake hodnoty, stacil by vnitrni odpor, no a k tomu jeste
impedance a SKUTECNA kapacita tech kondu.  Pokud Saso dokazes dodat
tyto udaje, pak nekdo chytrejsi nez ja jiste dokaze spocitat ten
zapinaci impulz. )

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz