OT: Problem s Google

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Středa Prosinec 5 22:00:46 CET 2007

Tak jsem na to mrknul wiresharkem a pripojuje se to nekde do Ciny. V
index php jsem nasel pridany kod, ktery tam evidentne nemel co delat.
Stejne tak jeste v par souborech v rootu. Tak jsem to promazal, do Ciny
se to uz nepripojuje. Ale jestli to bylo jen toto a neni nekde neco
schovany ve strukture....

Neni nejaky anti spyware ktery by umel projet web treba i pres FTP?

Diky vsem za rychle odpovedi.

S pozdravem Jan Půhoný
http://www.puhy.eu