zaciname s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Prosinec 5 20:48:24 CET 2007

Ja uz se k tomu nevyjadruju. Kosta mi zavidi me mladi, jak se pohybove
nadani a vzhled snoubi s inteligenci a jak po mne vsechny zenske
vylozene sili. Pak mi jeste zavidi nabidky od filmu na hlavni roli,
absolutni sluch a me podani pri hre na housle, take me pevecke nadani a
vytvarny talent, ale to se moc nevi, tak to nikomu nerikej. Mozna mu
vadi jak dobre hraju hokej, mozna dokonce nesnasi me dokonale tenisove
podani, ale to uz se mohu jen dohadovat ;).

A jak nenutim ? Koukejte to vsichni kupovat ! Ja Vam dam, ze se Vam to
nelibi ;))).

--
Jiri Bezstarosti