zaciname s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Prosinec 5 20:08:38 CET 2007

Podle PDF k AT91SAM7Sxxx to vypada, ze od nastaveni v registru PIO_ODSR
jsou data zpet k precteni v PIO_PDSR za 2 faze hodin, coz mi pripada
jako synchronni funkcnost. Tedy jednim taktem zapisu a v dalsim se to
nacte do registru ke vstupu ;).

Zkousim pomoci AT91SAM7S256 vlastni radic TFT, chova se jako 30ns pamet,
rvu temi IO do toho data jak hluchy do vrat (nestaram se o nejake pauzy
i kdyz prodlevy mam pochopitelne ctenim smysluplnych dat z pameti) a
nemam nejmensi problem. A na tom displeji jsou chyby videt dost nazorne,
tedy treba ve smyslu nechtenych barevnych bodu na nejak barevne plose.
Jak uz jsem psal, je to z nouze, cekal jsem na AT91SAM7SE512, abych to
pripojil jako opravdovou pamet a ne pres IO.

--
Jiri Bezstarosti