Programátor EPROM

Středa Prosinec 5 19:40:40 CET 2007

Hezký večer,

    už nějakou dobu pátrám po webu po nějakém programátoru pro EPROM
případně PROM. Jenže nic rozumného nenacházím. Jde mi spíše o nějaký
programátor co se dá vyrobit, profesionální jsou poněkud mimo mé
současné možnosti.

    Našla jsem vlastně jen http://www.willem.org/ a nebo pak nějaké
"ruční" programátory což se mi nechce, ono nahrát do EPROM 32k pomocí
přepínačů asi nebude nejrychlejší.

    Sice by si mi líbilo něco z Elnecu, ale jak říkám... A staré zrovna
také nevidím, ač Aukro projíždím jak to jde ;)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186