zaciname s ARM

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Středa Prosinec 5 18:28:00 CET 2007

> MK (mam od pana JB zvedlou hladinu zluce)

Ale preco?

On ten ARM je  naozaj sexi. Ked som pred patnastimi rokmi s nim prisiel prvykrat do styku, tiez som sa skoro po***l od radosti, aj ked potom takmer zdochli a PC ich daleko precuralo.

Pozri ja napriklad mam teraz radost z fosilneho procesora vyskladavaneho z technologie roku nula - a tiez si nahovaram ze je uzitocne sa pri tom nieco naucit, a este to vnucujem aj inym. Uznavam na druhej strane, ze to nie je az tak hrozne in...  :-)

Certit sa vsak kvoli tomu hadam neoplati.

wek