zaciname s ARM

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Středa Prosinec 5 18:04:00 CET 2007

Mno, spravny ARMista by mal snad hladat toolchain pod RISC OS (plus prislusny hardver), ale ten princip - kvalitne a draho - Vam,  pan kolega (a urcite vacsine tunajsich citatelov, mna nevynimajuc) asi nie je sympaticky...

Mimochodom, devboardov s patricnou softwarovou podporou roznej urovne, je dnes hafo, na vsetky myslitelne platformy...

wek