zaciname s ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Prosinec 5 15:23:58 CET 2007

BTW, diky ARMum jsem stihl jednu zakazku, kterou bych bez nich delal jen
dost tezko. Ta investice casu to nastudovat se tady umi vratit opravdu
rychle. Ovsem zalezi to na tom, co clovek dela.

Nekdo muze pohodlne vystacit cely zivot i s osmibity jako AVR ci PIC a
nemit vubec potrebu nejakych ARMu a jinych vicebitovych potvurek ;), to
je fakt. Kdyz to ale cloveka bavi, ty ARMy tomu mimo jine daji takovy
novy smrnc, jako ze kdyz uz je clovek skoro az znudeny tim co dela,
zacne mit zase vice chuti to delat. Asi to zna kazdy, jak umi byt
elektronika otravny obor, kdyz to clovek dela den co den a stale je to
stejne, jak jen prihyba desky pro to a to (ve vetsine zapojeni nic, co
by tady jeste nebylo a chtelo nejakou invenci) a prihne firmware tam a
tam (vetsinou take bez potreby novych napadu). Ty ARMy alespon u mne
znamenaly se zase tesit delat dalsi a dalsi veci. Vsechno chce obcas
cerstvy luft a ARM u mne ten luft udelaly slusne. Pripadam si jako
novacek v elektronice, ktery se uz jen trese si zase neco zapojit. To je
po letech moc prima pocit, jak kdybych omladl.

A pritom jde jen o ctverecek plastu (s trochou smeti uvnitr) a co to s
clovekem me natury udela ;).

--
Jiri Bezstarosti