MPASM a CBLOCK

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Prosinec 5 14:31:23 CET 2007

Ona je takova definice hlavne uplne zbytecna. Kdyz mam u PIC16 2 banky a
prepinam mezi nimi, pak kdyz pouziju jako parametr Promenna1 v bance 0,
bude sahat na adresu 0x20 a v bance 1 na 0xA0. Je to tim, ze adresa
registru je 7bit a v nejnizsich 7 bitech jsou ta cisla totozna.
Kompilator pouzije stejne jen tech nejnizsich 7 bitu pro smontovani
konkretni instrukce ;).

--
Jiri Bezstarosti