Myslite, ze by dnes nekoho zajimala konstrukce merice energie ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Prosinec 5 10:51:18 CET 2007

Inak, ak tam chcete mat FRAM a ste zariadeny na '51, tak skuste Ramtron Versu. Je pravda ze tiez chcu money za programovadlo, ale v pripade zaujmu by som ho mohol skusit okopnut...

wek