Myslite, ze by dnes nekoho zajimala konstrukce merice energie ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Prosinec 5 09:58:46 CET 2007

> Na AVR se sice chystám, ale nic na ne nemam, kdezto na x52 mam
> firmeniho Keila a vice mene nejak fungujici kod pro cely merak.

No ja se chystam na neco podobneho a uz to mam i castecne rozkresleno
ale bude to mit i nejake ridici funkce podle toho co mi kamarad zadal.
Koncepci mam podobnou ADE, trafa z PMEC akorat procesor pouziju eZ8
ktery je krapet vice userfriendly nez 52RD2 ;) Navic je i kusove
levnejsi nez RD2 a vyvojove veci zdarma...

> S tim Fram mate pravdu, ale kdyz se podivate do ceniku CIT, zjistite,
> ze teoreticky je v CR dostupna snad jen fm33256 (2-3tydny) A tento

Jo ja z CITu mam i 1ks mensi nez 256 (tusim 16) a ty 256 bezne berem
takze neni problem ale v mem pripade neni potreba ani FRAM ani RTC.

> obvod je na 3V a není 5V tolerant, kdezto ADE jsou 5V a nejak me
> nenapada jak jednoduse skloubit 3V a 5V IC na .SPI sbernici, skoda

To je naprosto trivialni, ADE oddelim iCouplerem (ADUMxxxx) od AD. Pokud
to nepotrebujete oddelene tak ten ADUM funguje jako leveltranslator a
napajeni spojite, nebo oddelite jen SPI pro RTC pokud mate MCU na 5V.
ADUM ma Amtek normalne skladem za rozumne penize, navic obvody tohoto
typu dela vice firem takze vyber bude. Dalsi moznost uz tu nekolikrat
probehla v podobe odkazu na nejaky leveltranslator 74xxx ktery snad maji
i u Mamuta.

Pavel