4vrstva DPS - prototypy

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Prosinec 5 09:52:00 CET 2007

4-vrstvy delaji, to delaji samozrejme i v Cesku. Me slo o to, jestli nekde
nemaji zlevneny panelizovany rezim jako ma treba Olimex v Rumunsku (1 a 2
vrstvy)
Rozmer desky je predem dan, pro ne je to ulehceni prace s panelizaci a
usetreni materialu a za to nechteji nic za pripravu, ciste jen pevnou castku
z desku.
Podobny model hledam pro 4 vrstvy a u pcbexpress jsem ho nenasel.

PK.