Theremin

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Prosinec 4 22:58:48 CET 2007

>No moc hezke, ale taky jsem cekal ze tam uvidim nejaky wav nebo mp3 :-))

Ak by ste pozorne citali, tak by ste zistili, ze .avi by bolo adekvatnejsie... Zatial je viac vizualnych vystupov nez zvukovych, ak teda Balu nezacne trieskat tymi snimacimi platnami o seba... :-P

>Jinak teda takovahle deska da spoustu prace s osazovanim - v smd by to slo
>mnohem rychleji

Mno ja neviem, treba sa vobec babrat s plosakom (teda ak nie je poruke ochotny kolega s frezkou :-) )? Univerzal by na toto nestacil?

wek

PS. Trocha som pobrowsoval na temu absolute pitch (resp. perfect pitch - po nasom absolutny sluch). Jedna grupa v kalifornii urobili prieskum po internete - prehravaju rozne pinknutia a cinknutia a treba to kliknut na klavesnici (ak si to chcete vyskusat, tak http://perfectpitch.ucsf.edu/ppsurvey.html - pozor, je to dost zdlhave a pre tych co ten absolutny sluch nemaju, aj dost nudne). Zaujimavu je zaver - drviva vacsina ucastnikov (vratane mna :-) ) bud spadla do kategorie "uplne nahodne klikanie", alebo urcili spravne takmer vsetky tony - inaksie povedane, ludia absolutny sluch bud maju alebo nemaju, nie je nic medzi tym. Tych par ludi co medzi tym predsalen boli su udajne taki, co su schopni urcit jeden-dva tony (a to najme ked prehravali tony zahrane na klaviri), a ostatne si "dopocitaju" v hlave.