OT:Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Prosinec 4 22:43:54 CET 2007

no to je ta vsude proklamovaná digitální kvalita ..... :-( na Digi už sem si
docela zvykl (mj. ani UPC neni zadny zazrak ) no hlavne,aby tam nebyly
rychle sceny - pak se nedá vyznat která kostka je co .... mj. ono ani to
DVB-T nebude kdoví co / až to jednou bude fungovat

DJ

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 04, 2007 9:09 PM
Subject: Re: OT:Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Jo ale neofic. prijem je beh na dlouhou trat. Furt s tim "nekdo"
vergluje, meni klice , karty, systemy. Bud se tomu venovat a mit to jako
konicka, nebo si to zaplatit a koukat. Mimochodem vcera jsem videl jak
funguje produkt DIGI TV !! Tak hnusnej obraz jsem uz dlouho nevidel. Je
to sledovatelne tak na 37 cm uhlopricce a to jeste z  peti metru.
Nechapu, jak se na to lidi muzou divat a uz vubec mi neni jasne, ze za
to nekdo i plati, byt jsou to 2-3 stovky nebo kolik.....
Nakonec ani CS link (krome CT a Primy - urcene jako sekundarni modulace
pro TV TX)  nezustal usetren. Nektere kanaly tam maj ted prumerne
1Mbit/s tok !!!!!