OT:Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Prosinec 4 21:14:21 CET 2007

sakra, vy me tim digi tv desite :-)
uz jsem to protekcne objednal jako alternativu pozemnimu "digi", jsem od usti a bukovka je nam naprd ...
hlavne ze to bude alespon mluvit ..
neni nekde ke stazeni ukazka co me ceka ??
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Tuesday, December 04, 2007 9:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT:Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Jo ale neofic. prijem je beh na dlouhou trat. Furt s tim "nekdo"
vergluje, meni klice , karty, systemy. Bud se tomu venovat a mit to jako konicka, nebo si to zaplatit a koukat. Mimochodem vcera jsem videl jak funguje produkt DIGI TV !! Tak hnusnej obraz jsem uz dlouho nevidel. Je to sledovatelne tak na 37 cm uhlopricce a to jeste z  peti metru.
Nechapu, jak se na to lidi muzou divat a uz vubec mi neni jasne, ze za to nekdo i plati, byt jsou to 2-3 stovky nebo kolik.....
Nakonec ani CS link (krome CT a Primy - urcene jako sekundarni modulace pro TV TX)  nezustal usetren. Nektere kanaly tam maj ted prumerne 1Mbit/s tok !!!!!