Flash paměti

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Prosinec 4 18:04:17 CET 2007

No cela vec ma 2 hacky.

1. Programator, nas SmartProg to neumi (coz je pochopitelne protoze umi
pouzdra pouze do 40ti pinu) zkusil jsem si najit co umi BeeProg a tam mi
  demo nabidlo MBM29LV160TE od Fujitsu coz je predpokladam to co
potrebujete. Takze najit nekoho kdo ma BeeProg (nebo jiny z nabidky
Elnecu na www.elnec.com najdete seznamy podporovanych obvodu), my to
bohuzel nejsme.

2. je vhodna patice, TSSOP 48 bude urcite za cenu nekolik tisic kc a
tedy drazsi nez ten prehravac. Jiste reseni je udelat si redukci
napajenim tenkych dratku ale... Takze opet nekoho kdo ma tu patici.

Dalsim hackem by byl obsah te pameti ale kdyz mate prehravace 2 tak
jedine riziko je, ze pameti pri programovani prohodite...

Kdysi treba GM nabizelo sluzbu programovani pameti tak se tam zkuste
poptat. Bohuzel vice Vam poradit nemohu.

Pavel