Theremin

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 4 15:57:11 CET 2007

Já bych se zkusil píchnout sluchátkama přes kondenzátor na TP7.
Případně t.č. jsem dělal zesilovač pro sluchátka s KC508 (ekvivalent
asi BC546), zapojení SE, do báze 100k, do kolektoru 100R, výstup asi
přes 100uF, napájel jsem to 9V, ale 7,5 by taky mohlo stačit. Jen ty
tranzistory asi budou potřebovat nějakej chladič.

P.K.