Myslite, ze by dnes nekoho zajimala konstrukce merice energie ?

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 4 10:05:50 CET 2007

Soucastky od Analogu dodava Amtek, nektere obvody z rady ADE jsme schopen
zajistit i ja

Proudove transformátory dodava PMEC, osobne pouzivam  PPT4/H 1000, je
nejpresnejsi, ale také nejdrazsi, v kusovce cca 200Kc/ks
Koneckoncu mrknete na  http://www.pmec.cz/cz/snimace.html

Pro stavbu trifazoveho meraku na vstup baraku je jednoznacne nejlepší volbou
ADE7758, který na rozdil od 54 poskytuje udaje pro jednotlive faze oddelene,
tzn. clovek krome celkove spotreby ma prehled o spotrebe na jednotlivych
fázích, coz jednak zpresnuje prehled co do spotreby a dava prehled o realnem
rozlozeni zatizeni,  muze se hodit.

Pro stavbu jednofazoveho meraku je asi nejlepší volbou ADE7753 respektive
7763, kere se lisi pouze tim, ze 53 ma Line Accumulation Reactive Energy
Register, jinak receno umi primo registrovat jalovou slozku energie. 63
registuje jen cinny a zdánlivy vykon, nicmene je kapku levnejsi .