Zalevaci hmota

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 4 00:17:53 CET 2007

Zdravim o5
Dneska jsem koupil v GM zalevaci epox dvouslozkovy EK 142 tusim. Smichal
jsem to dle navodu, ale.....
Neni tam psana doba tvrdnuti, predpokladal jsem ze to na zitra rano budu
mit tvrde jak kamen, a je to stale tekute, jedo zarizeni mam v dilne pri
teplote 20 stupnu, druhe na kamnech cca 40 stupnu. A je to stale tekute,
chyta me zurivost a chci celou tu pixlu za 400kc vyhodit do popelnice,
predstavoval jsem si neco normalniho a takovy matlajs...
Muze mi nekdo sdelit jak dlouho to bude tvrdnout ?
Ze ja pytlik jsem tam nedal osvedceny silikon.....

LK