OT:identifikacia plastov, was: co je to za sfin....

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 23:23:54 CET 2007

Kdybyste ji někdo měl, jsem ochoten ji zpracovat podobně jako knihu Chemie
kolem nás...

;-)

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

Neviem sice odpoved, ale pred asi 20 rokmi som mal knizku, volala sa tusim
"zaujimava chemia" alebo tak nejak, a jedna kapitola bola venovana
identifikacii plastov. Pomerne vyznamnou metodou bolo palenie a nasledne
zrako-nuchove skumanie (ale vratane odovodnenia) ... :-)

Bohuzial som knizku pozical a uz mi nebola vratena... Ak niekto vie o com
hovorim, prip. priamo ma, prosim dajte do plena nazov atd.