elektronicke znacky na dialnici

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 3 22:54:55 CET 2007

Mnojo, ved o to pitie mi cely cas islo... :-)))

Mimochodom, ked si to uz nacal, ako to vlastne dopadlo s tymi vahami? Viem si predstavit, ze im ich zarusili - to je vcelku jednoduche - a do uvahy este prichadza aj premiestnenie notorickymi recyklatormi :-) - ale neviem si dost dobre predstavit, ze by to niekto seriozne hackoval trebars so zamerom podhadzovat policii nespravne udaje... Jednoducho, ked zostavim rovnicu, na lavej strane rizika a na pravej zisk (vratane "radosti z dobre vykonanej prace"), v tomto pripade mi furt vychadza brutalna nerovnost...

Ale mozno som len mlady, naivny a sprosty, nebolo by prvy krat co sa to potvrdilo... :-)

wek