elektronicke znacky na dialnici

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Prosinec 3 22:44:38 CET 2007

Taky mne to auto nesedelo. Ha*ker byl docela bavic a tak jsem to take bral s
rezervou. Ale pobavilo mne to a syna take.
J. Polivka

No podle tech ukazek mi je jasne, ze ten clovek nehacknul vubec nic. Jen se
bavi tim, ze se domluvi s patricnymi lidmi a nainscenuje scenku, jako ze
neco
hacknul. Jasnym dukazem je napriklad ten Porsak, ktery nastartuje a povyjede
z parkoviste.
To me tedy zklamal, ty znacky vypadaly dost verohodne.

Jakub Serych