co je to za sfin....

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Prosinec 3 22:44:22 CET 2007

OK diky za upozorneni.
To neni PVC, to ma specificky pach.
Tohle je hmota ktera je ve vyrobku cinske produkce , delal jsem opravu a
kdyz do toho omylem najedu pajkou, tak me to na minutu vyradi z oprav.
UZ jsem se s tim nekolikrat setkal, vetsinou jsou z teto hmoty prevodova
kolecka ve walkmanech.
Je mozne tohle pouzivat ? Zajimalo by me  co je to za vec, pokud to
nekdo vi.
Byla zde odpoved ze stejne ucinky ma sekundove lepidlo, ano je to presne
ono, tzn, to je ta sama hmota ?  Z jakeho duvodu se pouziva v
elektronice tento plast?
Dekuji
LK