Zamrznuty iPod

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 21:03:38 CET 2007

Škodovka... já myslel že stodvacítka než jsem to dočet...

ZLATEJ WARBEC!!!!!!!!!

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>

Myslim ze je to lepsie ako PC, aj ked to zamrzne dokazes to resetovat
kombinaciou par tlacitok. Podobny problem som uz zazil aj s mojou
skodovkou. Nieco ostalo visiet (tusim to bola kontrolka prehriatia vody
a nasledne rucicka bola opreta o pravy koniec stupnice). Vzhladom na to
ze som akurat nastartoval a presiel asi 500m motor jednoducho nemohol
byt prehriaty. Tak som zacal skusat a nakoniec bolo treba otvorit a
zatvorit vsetky dvere a zamknut a odomknut dialkovym. Chvilu som s tym
zapasil ale potom to znova fungovalo :-)