Zamrznuty iPod

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 3 20:25:29 CET 2007

Ja tuto bezmedznu hrdost nepochopim...

Dodnes si pamatam ako po jednom pamatnom pade dolovali moji kolegovia disketu z klasickeho MacIntoshu (pre neznalych, Apple vo svojej bezmedznej hrdosti mal elektricke vyhadzovanie diskety, bez akehokolvek cudlika, a ked komp "zabudol" ze tam disketa je, tak ju jednoducho nedal).

Takisto original IBM PC AT bolo treba bezne resetovat vypnutim/zapnutim.

wek