elektronicke znacky na dialnici

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 3 18:53:25 CET 2007

Je to docela zajímavý, otázka je, kde se do toho hacknul. Když stojí u té
cedule, tak se nabízí možnost, že se hacknul přímo do té konkrétní cedule.
Pak by asi byla jediná rozumná možnost, že to komunikuje přes wifi a mají
tam slabý zabezpečení (tipoval bych WEP + MAC filtr nebo tak něco). Potom už
zbývá odchytit kousek komunikace nebo se obrátit přímo na výrobce těch
cedulí.
Ale na druhou stranu to vypadá, že tam měl přímo nějaký software i s mapou.
No a potom se musel hacknout přímo do jejich systému a to už je jiná
pohádka. Bohužel jsem mu nic nerozuměl, takže není poznat, co teda vlastně
udělal...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death