Myslite, ze by dnes nekoho zajimala konstrukce merice energie ?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Prosinec 3 16:47:35 CET 2007

Me by to treba zajimalo. Dokonce bych to za cas pouzil ke stejnemu ucelu
jako Vas kamarad.
Na provedeni ani tak nezalezi, ale jeste bych tam rad videl moznost
pripojeni do LAN napr. pres XPort. Myslim, ze je to lepsi jak RS232.

Martin Hanek