RE: Jak se naučit s Altium Designerem 6.8 ?

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Prosinec 3 11:38:39 CET 2007

Minulý tyden jsem take sesosal tech 600MB a upgradoval na verzi 6.8, zatim
nepozoruji sebenensi problem se stabilitou programu.
Nevim jaky je doporuceny hw, mam Core Duo 3.3GHz ,Intel P35, 2GB RAM,
GF7900.
Jedine ceho jsem si vsiml, ze se mi nezobrazuje okno s chybou LPT driveru
(nepouzivam jejich uzasny LPT driver) a tak při startu musim rucne okno
zavrit na liste.
Nejvyzvedavanejsi novinkou by mel byt novy 3D modeler, pokousel jsme se
udelat rez DPS, abych videl onu uzasnou strukturu prokovu atd. ale zatím
jsem nejak neprisel na to jak. Manualy nectu :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Monday, December 03, 2007 7:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak se naučit s Altium Designerem 6.8 ?

AD6 obsahuje tutorialy v PDF v menu help. Na stranke altium sa tiez
nachadzaju aj videa. Inak uprimnu sustrast, ak nemate dost vykonny stroj
AD6.8 nechutne seka. Ja som po nainstalovani upgrade 6.8 tento znova
odinstaloval, a to mam doporucenu konfiguraciu PC

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598