Magneticke mereni.

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 3 11:32:37 CET 2007

permanentne magnety su pomerne silne pre lahko dostupne hallove sondy
alebo magnetorezistory ktore sa pouzivaju v kompasoch. Ked som riesil
velmi podobny problem (ale nizsie pole, len 200mT) tak som musel
objednat specialne hallove sondy.
Permanentne magnety maju remanentnu indukciu este vyssie, feritove tak
250mT a neodymove okolo 1000mT.
Jednoduchsie ako zhanat linearne hallove sondy pre tento rozsah je
postavit si malu rotujucu cievku a merat indukovane napatie pri znamych
otackach.
b.